CONNECT FAQS

OPEN ALL
Q: ČO TO JE WI-FI HOTSPOT (WI-FI PREPOJENIE)?
Q: BUDE WI-FI HOTSPOT ZAISŤOVAŤ NEPRETRŽITÉ WI-FI PRIPOJENIE POČAS JAZDY?
Q: POTREBUJEM SIM KARTU PRE MOJE WI-FI PRIPOJENIE?
Q: AKÝ TYP SIM KARTY SI MÁM ZAISTIŤ?
Q: POTREBUJE MAŤ MOJA SIM KARTA ROZSAH PRENÁŠANÝCH DÁT?
Q: MÁ JAGUAR LAND ROVER PREFEROVANÉHO POSKYTOVATEĽA SIM KARIET?
Q: MÔŽEM VYUŽIŤ DÁTA Z BALÍKA, KTORÝ UŽ MÁM NA MOBILNOM TELEFÓNE?
Q: MÔŽEM SI OBJEDNAŤ WI-FI PREPOJENIE SAMOSTATNE, ALEBO JE PREPOJENÉ S INÝMI VOĽBAMI?
Q: V AKOM TYPE SIETÍ PRACUJE WI-FI PREPOJENIE?
OPEN ALL
Q: AKO SI PREDPLATÍM PRÉMIOVÚ VERZIU DIAĽKOVÉHO OVLÁDANIA?
Q: ČO TO JE FUNKCIA "BEEP AND FLASH" (ZAPÍPAJ A ZABLIKAJ)?
Q: ČO TO JE FUNKCIA DIAĽKOVÉHO ZAMKNUTIA (REMOTE LOCK)?
Q: V PRÍPADE VERZIE F‑TYPE CONVERTIBLE, STIAHNE DIAĽKOVÉ ZAMKNUTIE AJ STRECHU?
Q: V PRÍPADE MODELOV S ELEKTRICKY OVLÁDANÝM STREŠNÝM OKNOM, ZATVORÍ DIAĽKOVÉ ZAMKNUTIE AJ STREŠNÉ OKNO?
Q: ČO JE FUNKCIA DIAĽKOVÉHO ODOMKNUTIA (REMOTE UNLOCK)?
Q: ČO ROBÍ FUNKCIA DIAĽKOVÉHO OVLÁDANIA KLÍMY (REMOTE CLIMATE)?
Q: PREČO DOSTÁVAM CHYBOVÉ HLÁSENIE, KEĎ SI VYŽIADAM PREVÁDZKU DIAĽKOVÉHO OVLÁDANIA INCONTROL NA SMARTFÓNE?
Q: ČO ROBÍ FUNKCIA ALARM RESET (REŠTARTOVANIE ALARMU)?
Q: AKO FUNGUJE DIAĽKOVÉ OVLÁDANIE KLÍMY?
Q: ČO ROBÍ FUNKCIA WAKE UP (ZOBUDIŤ)?
Q: PREČO SÚ NIEKTORÉ / VŠETKY Z FUNČNÝCH TLAČIDIEL DIAĽKOVÉHO OVLÁDANIA INCONTROL V MOJEJ APLIKÁCII DIAĽKOVÉHO OVLÁDANIA INCONTROL NA MOJOM SMARTFÓNE ŠEDÉ?
Q: PREČO DOSTÁVAM CHYBOVÉ HLÁSENIE, KEĎ SI VYŽIADAM PREVÁDZKU DIAĽKOVÉHO OVLÁDANIA KLÍMY?
Q: PREČO MOJA FUNKCIA KLÍMY UKAZUJE INÚ TEPLOTU NEŽ KTORÚ SOM NASTAVIL POMOCOU DIAĽKOVÉHO OVLÁDANIA NA SMARTFÓNE?
OPEN ALL
Q: AKO DOSTANEM APLIKÁCIU NA MOJE APPLE WATCH?
Q: PREČO NEMÔŽEM NÁJSŤ FUNKCIU JAZDY NA MOJEJ APLIKÁCII DIAĽKOVÉHO OVLÁDANIA NA APPLE WATCH?
Q: ČO SA STANE, KEĎ SPUSTÍM DIAĽKOVÉ OVLÁDANIE KLÍMY Z APLIKÁCIE PRE APPLE WATCH?
OPEN ALL
Q: ČO SÚ TO APLIKÁCIE SYSTÉMU INCONTROL?
Q: AKO SI MÔŽEM KÚPIŤ APLIKÁCIE SYSTÉMU INCONTROL?
Q: MÔŽEM SI KÚPIŤ APLIKÁCIE INCONTROL PRE MOJE SÚČASNÉ VOZIDLO?
Q: KÚPIL SOM SI JAZDENÉ AUTO JAGUAR, KTORÉ MÁ APLIKÁCIE INCONTROL ZABUDOVANÉ. MÔŽEM K NIM PRIPOJIŤ MÔJ SMARTFÓN?
Q: MÔŽEM SI STIAHNUŤ APLIKÁCIE, KTORÉ SÚ K DISPOZÍCII PRE INÉ REGIÓNY?
Q: KOĽKO STOJA APLIKÁCIE INCONTROL ?
Q: MÔŽEM MAŤ APLIKÁCIE INCONTROL NA HOCIKTOROM VOZIDLE ZNAČKY JAGUAR?
Q: ČO POTREBUJEM PREDTÝM, NEŽ MÔŽEM VYUŽÍVAŤ APLIKÁCIE INCONTROL?
Q: AKÝ JE ROZDIEL MEDZI SYSTÉMAMI CARPLAY, ANDROID AUTO A INCONTROL APPS? MÔŽEM SI ZVOLIŤ, KTORÝ SYSTÉM BUDEM POUŽÍVAŤ?
Q: SÚ TABLETY PODPOROVANÉ?
Q: JE MÔJ HANDSET KOMPATIBILNÝ S APLIKÁCIAMI INCONTROL?
Q: MAL BY SOM SI AKTUALIZOVAŤ SOFTVÉR V MOJOM IPHONE?
Q: ČO SA STANE, AK NEUROBÍM UPDATE NA IOS 9?
Q: MÔŽEM SA VRÁTIŤ SPÄŤ NA PREDCHÁDZAJÚCI OS?
Q: KTORÉ VOZIDLÁ SÚ KOMPATIBILNÉ S JUSTDRIVE?
Q: JE MOŽNÉ MAŤ APLIKÁCIE INCONTROL NA VIACERÝCH SMARTFÓNOCH?
Q: ČO SA STANE, AK NEMÁM DÁTOVÉ PRIPOJENIE?
Q: PREČO MUSÍM POVOĽOVAŤ APLIKÁCIU PRED JEJ POUŽITÍM VO VOZIDLE?
Q: ČO SA STANE, AK NEMÁM DÁTOVÉ PRIPOJENIE?
Q: JE TENTO POVOĽOVACÍ PROCES POŽADOVANÝ PRE KAŽDÚ APLIKÁCIU?
Q: BUDEM TO MUSIEŤ UROBIŤ VŽDY KEĎ NASTÚPIM DO AUTA?
Q: POŽADUJE SA TENTO POSTUP PRE TELEFÓNY IPHONE AJ ANDROID?
Q: AKÁ PODPORA EXISTUJE PRE DOTAZY O APLIKÁCIÁCH INCONTROL?
Q: UROBIL SOM SI UPDATE NA IOS 9,PREČO MUSÍM ABSOLVOVAŤ PROCES POVOĽOVANIA KEĎ CHCEM POUŽIŤ NOVÚ APLIKÁCIU V AUTE?
Q: ČO SA STANE, AK SI NEUROBÍM UPDATE NA IOS 9?
Q: JE MÔJ WINDOWS TELEFÓN KOMPATIBILNÝ S ICA?
Q: PREČO MUSÍM PRIPOJIŤ MÔJ TELEFÓN NA USB PORT?
Q: AKO SI NAINŠTALUJEM APLIKÁCIE JAGUAR INCONTROL NA MOJOM SMARTFÓNE?
Q: MAL BY SOM SI STIAHNUŤ APLIKÁCIE INCONTROL A VŠETKY AKTUALIZÁCIE CEZ WI-FI?
Q: AKO ZISTÍM, KEDY SA NOVÉ APLIKÁCIE STANÚ KOMPATIBILNÝMI?
Q: AKO SI NAINŠTALUJEM KOMPATIBILNÚ APLIKÁCIU?
Q: PREČO NIE SÚ MOJE APLIKÁCIE K DISPOZÍCII NA INCONTROL APPS?
Q: AKTUALIZOVAL SOM SVOJ TELEFÓN A APLIKÁCIE INCNTROL NEFUNGUJÚ.
Q: BUDÚ INCONTROL APPS STÁLE FUNGOVAŤ KEĎ SA VOZIDLO POHYBUJE?
Q: MUSÍM SI VYTVORIŤ ÚČET, KEĎ CHCEM POUŽÍVAŤ NIEKTORÉ APLIKÁCIE?
Q: VYKONAL SOM TELEFONICKÝ HOVOR A MUSEL SOM ODOMKNÚŤ MÔJ IPHONE PREDTÝM NEŽ SOM MOHOL ZNOVU POUŽÍVAŤ APLIKÁCIE INCONTROL. PREČO?
Q: KEĎ PRIPOJÍM MÔJ TELEFÓN K VOZIDLU, VŽDY SA NA ŇOM OBJAVÍ OKNO, KTORÉ MA ŽIADA O POVOLENIE PRIPOJENIA. AKO MÁM TOMU ZABRÁNIŤ?
Q: VYUŽÍVAJÚ APLIKÁCIE INCONTROL MOBILNÉ DÁTA?
Q: KEĎ POUŽÍVAM HLASOVÚ KOMUNIKÁCIU, PREČO MÔJ KLASTER UKAZUJE PREBIEHAJÚCI TELEFÓNNY HOVOR?
Q: AKO UMOŽNÍM PREHRÁVANIE HUDBY Z CLOUDU?
Q: AKO SI VYBERIEM OBĽÚBENÚ APLIKÁCIU A DOSTANEM JU NA PREDNÚ OBRAZOVKU?
Q: AKÝ PRIPOJOVACÍ KÁBEL POTREBUJEM?
Q: KTORÝ USB PORT MÁM POUŽIŤ?
Q: KDE MÁM UMIESTNIŤ MOJE ZARIADENIE, KEĎ SOM HO PRIPOJIL K APLIKÁCIÁM INCONTROL?
Q: JE POTREBNÉ SPUSTIŤ APLIKÁCIU PRED PRIPOJENÍM K VOZIDLU?
Q: MÔJ TELEFÓN JE PRIPOJENÝ A MÔŽEM VIDIEŤ APLIKÁCIE, ALE CEZ REPRODUKTORY V AUTE NEDOSTÁVAM ŽIADEN ZVUK. AKO SA PRIPOJÍM K BLUETOOTH?
Q: INCONTROL APPS ESTE INSTALAT PE DISPOZITIVUL MEU, DAR NU SE CONECTEAZĂ LA VEHICUL

Nenašli ste potrebné informácie?

Pri zavádzaní systému InControl môžu byť niektoré uvedené funkcie voliteľné a závislé od krajiny alebo pohonnej jednotky. Dostupnosť a úplné podmienky vo vašej krajine vám poskytne miestny predajca Jaguar. Niektoré funkcie vyžadujú vhodnú SIM kartu s dátovým paušálom, ktorá vyžaduje dodatočné predplatné po počiatočnom období, ktoré vám poskytne predajca. Mobilné pripojenie nie je možné zaručiť vo všetkých lokalitách.