Logo jaguar mobile
  • Jaguar XE už od 38.078 EUR

    XE stelesňuje zmenu, na ktorú kategória športových sedanov čakala. Najvyspelejší, najúspornejší a najkultivovanejší športový sedan, aký kedy spoločnosť Jaguar vyrobila.

  • Jaguar XF UŽ OD 41.878 EUR

    Jednoznačne Jaguar. Priebojný dizajn nového modelu XF vynikne z davu. Bezkonkurenčná kombinácia citlivého riadenia, jazdného komfortu, kultivovanosti a výkonu – tento dynamický, luxusný sedan prináša vzrušenie z jazdy aj hospodárnosť.

  • Jaguar XJ už od 84.089 EUR

    Model XJ mení definíciu luxusného vozidla. Je dramatickou kombináciou krásy, luxusu a výkonu. Poskytuje agilitu a zaručuje osviežujúco dynamickú jazdu. Z hľadiska cestujúceho je kabína postavená tak, aby sa mohol vystrieť a relaxovať.

  • Jaguar E-PACE už od 35.304 EUR

    Nový model E-PACE je prvé kompaktné SUV značky Jaguar, ktoré ponúka jedinečné spojenie atraktívneho vzhľadu, agility a dynamických jazdných vlastností.

  • Jaguar F-PACE už od 43.924 EUR

    F-PACE je najpraktickejšie športové vozidlo značky Jaguar. Spája v sebe maximálny pôžitok z jazdy a jedinečnú úsporu paliva. V jadre modelu F-PACE sídli pokročilá technológia a vozidlo vás udrží v bezpečí, v spojení s vonkajším svetom a neustále vás bude zabávať.

  • Jaguar F-TYPE už od 65.535 EUR

    Výkonný, agilný a jedinečný, taký je model F-TYPE. Je to skutočné športové auto značky Jaguar, navrhnuté pre vysoký výkon a okamžité reakcie – najnovší prírastok jedinečnej pokrvnej línie. Nestačí ho len nazvať F-TYPE, musíme z neho urobiť F-TYPE.

  • Jaguar I-PACE

    Predstavenie konceptu I-PACE je ukážkou prvého plne elektrického vozidla značky Jaguar. Koncept I-PACE, neprekonateľné vysokovýkonné SUV s elektrickým pohonom, bude v predaji v druhej polovici roka 2018.

PRETEKÁRSKA DNA

Dlhá a slávna história značky Jaguar v oblasti motoristického športu navždy ovplyvnila vývoj našich cestných vozidiel. Našim vstupom do pretekov Formuly E budeme v tejto tradícii pokračovať a určovať smerovanie našich budúcich elektrických vozidiel.

XK120

XK120

1948-1954 – SILVERSTONE A LE MANS

XK120, úplne nový športový automobil a zároveň skúšobné zariadenie revolučného motora XK od spoločnosti Jaguar, je najrýchlejším sériovo vyrábaným vozidlom na svete. V roku 1949 prechádza model XK120 ako prvý cieľom na pretekoch v Silverstone a rok nato debutujú tri vozidlá XK120 v Le Mans. Je to začiatok novej éry automobilových pretekov.

C‑TYPE

C‑TYPE

1951-1953 – LE MANS

V roku 1951 začína pre spoločnosť Jaguar pracovať letecký inžinier Malcolm Sayer a prináša so sebou leteckú disciplínu a excelentnosť. Výsledok jeho prvej spolupráce, model C-Type, víťazí v Le Mans a pilot druhého vozidla Stirling Moss prekonáva rekord jedného kola. V roku 1953 model C-Type opäť víťazí v Le Mans a obsadzuje tri z prvých štyroch priečok.

D‑TYPE

D‑TYPE

1954-1957 – LE MANS

Nepriaznivé počasie okráda model D-Type o víťazstvo na pretekoch Le Mans v roku 1954, a to aj napriek tomu, že vozidlo dosiahlo zdrvujúcu najvyššiu rýchlosť vyše 273 km/h. Aerodynamický model sa však nevzdáva a víťazí v rokoch 1955, 1956 a 1957 – v roku, v ktorom získava päť z prvých šiestich priečok. D-Type je dodnes jedným z najúspešnejších pretekárskych automobilov, aké sa kedy vyrobili.

XJS

XJS

1975-1996 – ETCC A 24 HODÍN SPA

Britský pretekár Tom Walkinshaw si v roku 1982 sadá za volant vozidla XJS s motorom V12 pod vlajkou tímu TWR na Majstrovstvách Európy cestovných automobilov (ETCC) a postupne si pripisuje na konto niekoľko víťazstiev. V úspešnom ťažení pokračuje aj v roku 1984, keď vyhráva šampionát ETCC ako najlepší pilot a v tom istom roku víťazí aj v prestížnych pretekoch 24 hodín Spa.

XJR-9

XJR-9

1983-1991 – 24 HODÍN DAYTONA A LE MANS

Vozidlá XJR s uzavretým kokpitom preukázali svoju pôsobivosť na vytrvalostných pretekoch na svetových okruhoch – a o žiadnom to neplatí viac než o modeli XJR-9 z roku 1988. Supervozidlo s pohonom motora V12 si ide po víťazstvo na pretekoch 24 hodín Daytona a vzápätí aj v Le Mans, kde Martin Brundle vyhráva šampionát ako najlepší pilot a značka Jaguar ako najlepší výrobca.

R1 až R5

R1 až R5

2000-2004 – FORMULA 1

Po prieniku značky Jaguar do pretekov Formuly 1 získava bývalý pilot stajne Ferrari Eddie Irvine počas svojho pôsobenia v tíme niekoľko pódiových umiestnení. Tím zároveň slúži ako cvičisko pre uznávaného austrálskeho pilota Marka Webbera. Tím Panasonic Jaguar Racing, ktorý vlastní a vytvorila spoločnosť Ford, vyvinul tri automobily a všetky poháňa motor Cosworth V10.

I‑TYPE

I‑TYPE

2016 – FORMULA E

Tím opäť zostavený! Inšpirovaný našou pretekárskou tradíciou a poháňaný kolektívom etablovaných pretekárskych konštruktérov a super-šikovných technikov vstupuje tím Panasonic Jaguar Racing spolu s neuveriteľným vozidlom I-TYPE do pretekov Formuly E. Sú plní odvahy a súťaživosti a už sa nevedia dočkať, kedy budú pretekať. Sledujte naše aktuality.